f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 
 





  f·p·p · c·a·l·l o·f d·u·t·y | [FPP]Totek | Call of Duty 2 - co byśmy chcieli, a czego nie...

;]
09·12·2004 - 16:02 - moody - Edytuj
wg mnie napisales troche ten text tak jakby uo nigdy nie powstalo ;]

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


hmm
09·12·2004 - 16:02 - totek - Edytuj
może i masz racje, ale w uo jest to tak "wpojone w gre", że w ogóle mogłoby nie istanieć ;/ poprostu tam jest to robione jakby było robione na odwal i sie w ogóle nie przydaje...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Co do broni
31·10·2004 - 07:01 - ShIlaY - Edytuj
Do UO wprowadzono wiele poprawek z tym zwiazanych. Zmniejszono celoność broni typu rifle bez użycia powiększenia, zwiększono rozrzut smg, BAR również stał się mało użyteczny bez zooma, minimalnie zmienił się też Bren LMG. Niestety w UO odniosłem wrażenie, jakby jego twórcy najzwyczajniej w świecie przeoczyli MP44. Przewaga tej broni nad innymi jest w UO tak druzgocąca, że wydaje się, iż Niemcy podczas II wojny światowej mieli najlepszą broń, a ci, co się na tym znają doskonale wiedzą, że tak nie było.
Mam cichą nadzieję, że w CoD 2 wirtualna broń odda w pełni realistykę tej prawdziwej. Tylko żeby nie zapomnieli o tym, że magazynki od MP40 powinny pasować do STENa, nie wspominając już o riflach i snajperkach . Jak chcecie to poczytajcie o tym.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Ja bym zmienił
09·12·2004 - 16:02 - frog - Edytuj
-Fizyka: ciała, ale, gdy wejdziemy do jakiegoś trudno dostępnego miejsca, aalbo będziemy próbować to będziemy tak dizwnie podskakiwać w miejscu, coś w stylu schodze i spadanie w szybkim tępie.
-Wydawanie rozkazów: Nieno, gracze komputerowi są aż debilni. Marnie widze rozkazy w CoD 1.
-Interakcja: No, coś w stylu Half-life by się przydało.
-Nowe bronie: Noże, powinny być też noże na niektórych strzelbach.

Co ja bym jeszcze chętnie zobaczył w CoD2:
-Bronie:w CoD jest beznadziejny sposóbprzeładowywania broni. Przeładowanie Thompsona trwa ok. 2 sekundy... polecałbym prędkości bardziej zblizone do MoHA. I wogóle wiele broni z MoH wyciągnąć. A Co do noży, powinien być taki bajer jak w SoF, rzucanie nimi . I dałbym jeszcze koktajla mołotowa :]. Modyfikacje broni starcyh by się przydały, albo przynajmniej w Multiplayerze. mam dośc tego piep**onego MP44 i Brena.
-rzołnieze niemieccy: gdy dochodzi do starć z niemcami, powiedzmy z dwóch stron. i jesteśmy za przeciwnikiem, to jakoś zarąnbiście szybko się obraca z wiedzą, że za nim jestesmy. To jest beznadziejne.
-przemoc: headshoty, nie powinno urywać głów tak jak w AWG tyko je rozwalać. Wogóle jak w CoD krew się leje, wogóle tej krwi nie widać, nie ma plam na drodze czy na ubraniu, i to też mi się nie spodobało.
-Żołnierze: Czemu nie ma czarnoskórych żołnierzy? Rasizm?:/. I Medyca powinni wstawić do SP, a w MP powinno być okno wyboru Żołnierza, tak jak jest to w Wolfie:ET. Wogóle mało jest skinów.
-Misje: misje powinny być bardziej ciekawe. Np. ostatnia misja u aliantów w CoD: UO była nawet ciekawą misją, tylko głupio, że trzeba było przetrzymać dom w określonym czasie. Ilośc misji powinna być duża, nie jakieś 24, ale najmniej 40.

Myslę, że chociaż część z tych rzeczy powinna się znaleźć w nowej części CoD.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Eh...
09·12·2004 - 16:02 - Fish3r - Edytuj
Troszke zbyt późno ten artykuł wypuściłeś, Totek. Gra jest już na ukończeniu i czeka tylko na "goes Gold". Gdyby ten artykuł ukazał się 6 miesięcy przed premierą to jeszcze bym zrozumiał..., natomiast teraz, niecałe 2 miesiące od premiery, straciło to zupełny sens... To co ma być IW już nam przedstawiło... pokazano trailery (również z gry było kilka filmików). Jednak cóż... jest artykuł można komentować..., a to lubię
Może po koleii to co sam wypisałeś, a później coś od siebie...
Fizyka gry: o tym już wiemy, że takowej nie będzie..., a staremu dobremu CoD bardzo tego brakowało... i chyba do części 3 musimy poczekać... No cóż..., a właśnie na ten aspekt liczyłem w zmianach technicznych najbardziej...
Liniowość: może nie określiłbym tego liniowością, a nadmiernymi skryptami. Liniowość możemy dostrzec od razu... (brak możliwości przejścia jakąś ściążką - sławna tabliczka MINEN! ew. zapory przeciwczołgowe), natomiast ze skryptami sprawa jest troszke bardziej skomplikowana. Skrypty można ujżeć po przechodzeniu danego etapu któryś z kolei raz (dzięki opcji Quick Save & Quick Load można praktycznie gre przejść bez szwanku i z "zamkniętymi oczami"), albo po ponownym przechodzeniu gry. Raczej wątpię by w CoD 2 się to zmieniło... dlatego też póki co dostajemy grę liniową i bez porządnej fizyki obiektów, albo chociaż tego "mojego" rag dolla .
Samotność: Heh... akurat tutaj się z Tobą zgodzę w 99,9% (), bo mimo wszystko etap na tamie mi się cholernie spodobał, mimo tej "samotności"... Wydaje mi się jednak, że twórcy zrezygnują z tego typu etapów i dadzą nam ew. 1-2 żołnierzy (w końcu komandosi, a ich jak wiadomo wielu na raz nie biega ). I chętnie bym misje takie zobaczył, w kampanii brytyjskiej, w której gracz + kompan muszą wysadzić "coś". Dobrze by było gdyby jeszcze zrobiono to w stylu "na komandosa", czyli dojście do celu po cichu, po czym zrobienie hałasu nie z tej ziemi i ucieczka (czyli coś na kształt tamy, ale z kompanem i cichsze dojście do celu).
Niezastąpienie: Hmmm... wątpie by uległo to zmianie... Tzn. AI przyjaciół z pewnością poprawią i teraz będą oni zabijać wrogów. Jednak na zgranie drużynowe nie ma co liczyć (nawet w 50% takie jak w BiA)... Ale cóż to tylko shooter, a o to w nich chodzi byśmy to my brali w nich główny udział i lwią część roboty wykonywali...


Umiejętności: Heh... no i to są tzw. triki twórczości..., żeby zatuszować niedoskonałości, a szczególnie nieliniowość . Chociaż pływanie powinno się znaleźć, bo w CoD to bohater tak się bał wody jak kot...
Wydawanie rozkazów: Heh... tego raczej nie powinno być, gdyż w CoD jesteśmy szarymi szeregowymi (chyba, że to kampania brytyjska..., ale to zupełnie inna bajka)..., dlatego też nie ma sensu... prędzej by się przydało coś w rodzaju informowania przełożonych o naszych poczynaniach i ostrzeganie ich przed niebezpieczeństwem.
Interakcja: Eh... brak fizyki = brak interakcji i podobnie będziemy musieli poczekać do części trzeciej. Chociaż pojawi się czasami "sztuczna interakcja" podobnie jak w części pierwszej (czyli zrobiona tak jak to zaplanowali twórcy...).
Nowe bronie: No cóż... z pewnością doczekamy się kilku (a nie jak z początku było mowa KILKUNASTU) nowych rodzajów broni... A granaty dymne był w UO jak wspomniał Moody, a sam UO nie był wcale robiony na odwal... Cóż... gdyby się pojawił nóż to z pewnością by to uatrakcyjnio rozgrywkę (we wspomnianych przeze mnie misjach brytyjskich komandosów)... Jednak wątpię by się nóż, a raczej bagnet... pojawił, a nakładanie bagneta na broń z pewnością by była sporą innowacją w trybie MP .

Cóż... CoD 2 raczej nas niczym nowym nie zaskoczy, ale też aż tak nie powinien nas rozczarować... Mnie jest tylko żal tego... no sami wiecie... . Po prostu otrzymamy grę bardzo dobrą na kształt Dooma 3 i Half Life 2, które z powodu komercji nie zostały takie jakie miał być... (ale przynajmniej rag doll miały ).

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


:P
09·12·2004 - 17:01 - moody - Edytuj
ta jakby bylo na silniku half lifa to by bylo fajnie jednak ja na zaduze zmiany poza grafika bronmi i misjami bym nie liczyl
ps. fisher wiedzialem ze napiszesz cos o rag dollu

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


lol
09·12·2004 - 18:01 - EnClave - Edytuj
a on pisze o czyms innym jak rag doll ??

zgadzam sie z fiszerem - ten tekst powstal za poooooooozno.

co do interakcji - płotki rozwalały sie pod ostrzałem w bodajze PIERWSZEJ misji cod ale pozniej juz tego nie widzialem.

wiecie czego brakuje - EFEKTÓW !! choc byly, te od wybuchu, zciszenie dzwieku - to jednak nie robilo to wrazenia, a fajnie by bylo, gdyby np ekran drżał w czasie kazdego wybuchu granatu, itp, albo np jak strzelamy - ekran tez moglby drżeć.

i fajny bylby tez efekt ktory widzialem w BiA - jak lezysz na ziemi i niemcy trafiają kulami w ziemie zaraz przed twoimi oczami - to na monitorze pojawiały się rozpryskane plamy błota .

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


;o
09·12·2004 - 19:01 - Fish3r - Edytuj
No..., a co do interakcji to było to oparte na skryptach

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


;] ;p
10·12·2004 - 00:00 - Anonim ;p - Edytuj
W sumie to patrząc na to jakie teraz gry powstaja to CoD 1 jest tak nie dopracowany ze szkoda gadac! Praktycznie 3/4 elementow gry trzeba poprawic, zaczynając od nieruchomych chmur na niebie a kończąc na braku krwi na ubraniach żołnierzy. Niby takie szczegóły to nic takiego ale sprawiają, ze gra sie poprostu lepiej i gra jest bardziej realistyczna.
Co do tego co chcialbym ujzec w CoD 2 to:
1. Napewno wsxzystkie te szczególiki o ktorych naisalem na poczatku powinny być poprawione.
2. podręczny nuż ktorego brakowalo w pierwszej czesci CoD.
3. bijące się pod ostrzałem szyby w samochodach i oknach domów ! (troche to dobijające jak walisz z panzer fausta w szybe a ona...............pozostaje bez zmian ;p)

Czego bym nie chcial w CoD 2:
1. Napewno w Multiplayerze nie powinno być 'oszołomienia po wybuchu'!
2.Duzych map! Wolalbym zeby w CoD 2 pozostala podobna harmonia jak w CoD 1 . Czyli ze 2-4 duze mapy a reszta wielkości carentan - harbor.
3. ludzi chodzących po ogrodzeniach ^^. Smiechu warte jest to ze w CoD 1 ludzie mogli normalnie chodzic po płotach albo ogrodzeniach ze szpiczastymi kolcami ! (malo to realistyczne).

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


;)
10·12·2004 - 02:02 - leo - Edytuj
krotko.
nie zaprzeczam ale dodam ze w cod slychac jak kula uderza w szybe - slychac rozbijanie szkła ( w multipl na modach pozniejszych niz 1.4 to napewno). mnie osobiscie to wystarcza i nie irytuje (ze nie widac szkła)..
a oszalamanie po wybuchu to w multiplayer spotykalem tylko na niektorych serwerach. - i wole nawet jak jest to wlaczane. napewno dodaje realizmu - rzucasz granat w okolice goscia i go potem rus*esz jak jest ogluszony- lubie takie akcje.
na mapach z otwarta przestrzenia moim zdaniem rozgrywka jest ciekawsza i bardizej realistyczna. na malych jest tylko zadyma i rush - ok to fajnie ale nie mniej emocjonuje otwarta przestrzen i wymiana ognia zza oslon na duzych mapach

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


:/
10·12·2004 - 04:01 - eM i nie jestem z LPR :P - Edytuj
nie wiem wczym bardziej pomogly by ruchome chmury ale wydaje mi sie ze wprowadzenie bardziej krwawych efektow zmienilo by gre na bardziej agresywną. Wiem ze to gra o wojnie bla bla bla, ale bardziej "widowiskowe" efekty przemocy byly by motorem do zabijania (w grze) dla niejednego 15latka, a takich szczyli 14-17 pelno na serwerach, i chodzi mi tylko o tryb MP. W singlu jak najbardziej .

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


wrazenia po przejsciu dema !
10·12·2004 - 04:01 - Psycho Fan CoD ;p - Edytuj
Jeżeli chodzi o to czy CoD2 mi sie podobał to powiem TAK!!! Ta grafika powala na kolana a efekty specjalne są oszałamiające! Może tylko jedynym minusem bylo to że nie było widać po przekrecerniu rolką w myszce jaka bron jest nastepna ;/ Szczególnie denerwujące bylo zucanie granatami ;/ Ale gdy juz sie przyzwyczailem to bylo git. Polecam ściagniecie tego demka !!!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Fajna, ale...
10·12·2004 - 05:00 - 77bytes - Edytuj
W demo też grałem. Wygląda miodnie, tylko jest mały zonk. Chyba gra powinna być sprzedawana z dwoma GF 6800GT, bo jakoś ilość FPS'ów mnie nie powaliła na kolana. Myślę, że przy większej zadymię może być slideshow.
A64 3500+, 1GB RAM, GF 6600GT ~30 FPS (w porywach = zamknięte pomieszczenia do 60)

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


WOLFENSEIN JEST LEPSZY
10·12·2004 - 04:02 - lisek mistz wolfa - Edytuj
W PORÓWNANIU Z GRĄ WOLFENSTEIN COD JET BUDOWANA WEDŁUG NAJPROSTRZYCH SCHEMATÓW. SĄ TEŻ WIDOCZNE KARYGODNE BŁĘDY NP. OFICER NIEMIECKI CHODZI Z MP44.(rosjanie zabrali plany niemcom i tak powstal KALASHNIKOV)NAWET KAŻDY PRZEDSZKOLAK WIE ŻE OFICER NIEMIECKI MAŁ LUGERA.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


COD2 takie niestety nie będzie
10·12·2004 - 05:01 - Wojskowy - Edytuj
Niestety demo cod2 bardzo mi przypomina starego coda tylko ze z ulepszona grafika i zawiera pare malych poprawek.

OFP 2 Ma mieć spopro poprawek które zawarłeś w tym artykule

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Kolejne wrażenia po przejściu demka.
10·12·2004 - 05:01 - MasterMind - Edytuj
Mam demo od trzech dni i powiem że gra baaardzo mi się podoba. Rzeczywiście zostało wiele elementów z CoD 1 ale do innowacji mozna zaliczyć między innymi możliwośc rozwalania niektórych przedmiotów (skrzynki, płotki itp), bardzo podoba mi się też to iż rozgrywka została nieco przyspieszona, gra jest teraz ardziej dynamiczna i gra się przyjemniej, ale z drugiej strony nie przesadzony z prędkością na kształ Quake3.
Do najważniejszych zalec zaliczam:
1) Znacznie poprawiona grafika (w demku jest tylko do medium) i z AAx4 wygląda 2x lepiej niż UO na Extra i wszystkie bajery, a przy tym na moim kompie (AMD Sempron2500, 512 ramca i radek 9600 pro) chodzi płynniej!!, nie przycina też przy dużej ilości dymu co w UO strasznie irytowało.
2) Twoi toważysze są znacznie bardziej inteligentniejsi, celniej strzelają, chowają się, odrzucają granaty itp.
3) Efekty wizualne są świetne (wybuchy, strzały, dym ,odpryski), do tego świetny dzwięk (razem z Creative 3D Sound jest poprostu SUPER).
4) Dodano wiele ciekawych szczegułów takich jak pokazywanie nazw czołgów (np. Black Mary, Crusaider Tank) naprawde fajne.
5) Częste zwroty akcji co czyni gre jeszcze ciekawszą.
6) Znacznie więcej skinów, ciekawsze starcia.
7) Zniwelowano efekt ciągłego dochodzenia nowych niemców w to samo miejsce, nawet po zabiciu kilkudziesięciu, chociaż w kilku miejscach mozna zauważyć że przy MG42 co chwila ktoś strzela...
Do wad które zdażyłem zauważyć zaliczam:
1) Nakładanie się ciał.
2) Troche nienaturalny efekt podrzuconego ciała (po wybuchu granatu).

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Spokojnie Panowie ( i Panie oczywiście )...
10·12·2004 - 06:01 - Hamer - Edytuj
"W PORÓWNANIU Z GRĄ WOLFENSTEIN COD JET BUDOWANA WEDŁUG NAJPROSTRZYCH SCHEMATÓW" .

Albo se jaja robisz, albo nie wiesz co piszesz.

Co do granatów dymnych, to pamiętajcie że na polu walki z czasów drugiej wojny światowej nie były one ogólno dostępne, więc w CoD 2 taki prosty,szary żołnierz w jakiego się wcielamy wręcz nie powinien ich posiadać

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Granaty dymne są.
31·10·2004 - 01:01 - CICHY - Edytuj
Chyba było by trzeba zmienic troszeczkę ten ostatni punkt, bo o ile ja pamiętam w demie CoD 2 (a grałem nie jeden raz - już nie mogę sie doczekać pełnej wersji) granaty dymne są umieszczone w naszym repertuarze broni, a dym, który się z nich wydobywa jest po prostu fenomenalnie zrobiony przez grafików.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Uzupełnienie
31·10·2004 - 01:02 - MasterMind - Edytuj
Nie zorientowanym moge potwierdzić że są granaty dymne, tak jak to pisano powyżej, a generowany dym jest przepiękny i jednocześnie stanowi rzeczywistą osłone, wrogowie nie widzą nas i nie mogą nas trafić (w demku po wjechaniu do miasta zdarza się że po rzuceniu granatu dymnego przed stanowisko mg przebiegając możemy zostać postrzeleni, bez obaw, ten niemiec poprostu non stop ostrzeliwuje to miejsce). Ogólnie za dym i efekty z nim związane duży plus dla twórców gry. Teraz o uzbrojeniu: w demku możemy spotkać pare brytujskich zabawek takich jak Lee-Enfield, Bren LMG, pojawia się też thomson (uwaga nie jest błędem że ma magazynek na 20 naboi) poprostu wtedy jeszcze nie było magazynków 30 nabojowych. Po stronie niemeckiej możemy spotkać MP40, Lugera (nieco obmienionego) i całkowicie odmieniony Kar98k. Teraz przypomina tego z Brothers in Arms i inaczej się nim strzela. Zmieniono nieco dzwięki broni (Bren, MP40, Luger,Kar) i niektóre nawet bardzo (mp40). Co do granatów to mamy te brytyjskie "jajka" i niemieckie. Oczywiście będziemy mogli sobie też postrzelać nieśmiertelnym MG42 który brzmi tak samo jak w cod1 i uo, prawie tak samo też wygląda. To tyle o uzbrojeniu. Na koniec dodam jeszcze że mozna strzelać do beczek z paliwem i powodować ich eksplozje. Więcej dowiemy się jak wyjdzie pełna wersja (już we wtorek kupuje 1GB ramca), będe gotowy by powrócić na front i walczyć o przyszłość świata... PS. W grze nazywamy się "Doyle" tak jak w UO a można teżspotkać kapitana Prica. Pozdro.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


FPS w CoD 2
31·10·2004 - 03:01 - m$a - Edytuj
Nie wiem czemu masz masz tylko max 60 fps a masz troche leszy komp niz ja ja mam p4 1,8 768 ram i gf 4 ti 4200 i mam od 60 do 100 fps no jest jeden problem jak soe wbije w dym to mam 15-20 fps na rozdzielczoscie 1024x768 ale ogolnie cod 2 chodzi mi wypas

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


A CO Z POLSKIMI MOTYWAMI !?
31·10·2004 - 03:01 - Mostek - Edytuj
Choć strona techniczna gierki to z pewnością ważna sprawa to myślę, że fajnie było by wziąć udział w scenariuszu z udziałem np: żołnierzy z 2 korpusu,z polskim dabingiem i poszturmować pod ostrym ostrzałem Monte Cassino.

Polskie siły zbrojne pod różnymi komendami były w końcu 4 siłą zbrojną podczas WWII

Jeśli nie ma tych motywów teraz to może mogły by pojawić się one w przyszłości POD NACISKIEM naszych maili adresowanych do Infinity ward albo do ActiVision ???

Ten portal jest ankomitym miejsce do przeprowadzenia takiej kampanji.

I co wy nato drodzy gracze ???

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


A CO Z POLSKIMI MOTYWAMI !?
31·10·2004 - 03:01 - Mostek - Edytuj
Choć strona techniczna gierki to z pewnością ważna sprawa to myślę, że fajnie było by wziąć udział w scenariuszu z udziałem np: żołnierzy z 2 korpusu,z polskim dabingiem i poszturmować pod ostrym ostrzałem Monte Cassino.

Polskie siły zbrojne pod różnymi komendami były w końcu 4 siłą zbrojną podczas WWII

Jeśli nie ma tych motywów teraz to może mogły by pojawić się one w przyszłości POD NACISKIEM naszych maili adresowanych do Infinity ward albo do ActiVision ???

Ten portal jest znakomitym miejscem do przeprowadzenia takiej kampanji.

I co wy na to drodzy gracze ???

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


:D
31·10·2004 - 03:01 - moody - Edytuj
w cod 3 ma byc albo polska albo francja

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Taa...
31·10·2004 - 03:01 - Fish3r - Edytuj
A w CoD 2 miała być kampania na Pacyfiku oraz kampania niemiecka...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


:D
31·10·2004 - 05:01 - moody - Edytuj
szczerze mowiac to o kampani na pacyfiku to sie dowiedzialem od ciebie a o kampani niemieckiej autorzy wypowiadali sie ze prawdopodobnie teraz trwa ankieta na www.codfiles.com ktore z pranstw ma sie pojawic
w cod 3 wiec glosujcie na polske ale najprawdopodobniej cod 3 bedzie tylko na konsole

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


KODY
31·10·2004 - 13:02 - camping - Edytuj
W COD 2 możemy włączyć w opcjach konsole. Podaję kody do gry i nową mapkę do przejścia:

w konsoli trzeba wpisac:

- unrealhealth

- maxammo

- newweapons

- afrikakorps (nowa mapka)

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


:)
31·10·2004 - 15:01 - moody - Edytuj
musze sprobowac tej nowej mapki i zobaczyc jakie sa bronie mozliwe do wziecia na tych czitach

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Bugi w Cod
01·11·2004 - 07:02 - Mr.Chomik - Edytuj
Moim zdaniem wszystkie gry posiadają błędy itp. Tego się wystrzec nie można. Lecz dla mnie Cod zasługuje na prawdziwy rispekt ponieważ mimo tych wszystkich wad nadal ma ogromną grywalność. Nikt nie wie jak to się dzieje ale tak jest. I naprawdę trudno jest to osiągnąć kiedy gra ma tyle bugow

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane




 + DODAJ NOWY TEMAT 





 « Powrót  


     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Sobota · 18 Maja · 2024
Strona wygenerowana w 0.128381 sek.