f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 
 





  f·p·p · c·a·l·l o·f d·u·t·y | Poradnik...

Pomoc

Poradnik singleplayer

1. Parametry gry

Abyś w ogóle mógł grać to na początek musisz się zapoznać z podstawowymi parametrami gry. Możemy je zobaczyć na poniższym obrazku. ( Aby go powiększyć należy na niego kliknąć).


2. Podstawowe klawisze

Po zapoznaniu się z parametrami gry wypadałoby zapoznać się z klawiszami. Poniżej są wypisane wszystkie klawisze potrzebne do gry. (Takie klawisze są w ustawieniu defaultowym):

W - ruch w przód
S - Ruch w tył
A - ruch w lewo
D - ruch w prawo
Q - wychylenie w lewo
E - wychylenie w prawo
F - użycie
C - kucnięcie
Tab - pokazuje cel misji
Ctrl - czołganie się
Spacja - skok / powstanie
1 - broń snajperska
2 - broń maszynowa
3 - broń krótka
4 - granaty
Lewy przycisk myszy - strzał
Prawy przycisk myszy - przybliżenie
Scroll - zmiana broni

To są podstawowe klawisze potrzebne do przejścia gry. Jeśli zapamiętamy je wszystkie to gra będzie z pewnością łatwiejsza.

3. Poziomy trudności

W grze mamy do wyboru aż cztery poziomy trudności. Jeśli nie wiecie, który z nich jest odpowiedni dla was to przeczytajcie sobie poniższe opisy każdego z nich.

Greenhorn - jest to najłatwiejszy poziom w grze. kule śmigają koło nas rzadko w nas trafiając a jak już nawet któraś nas trafi to nie da się odczuć zbyt wielkich skutków tego. Jednym słowem mówiąc jest to poziom dla lamerów.

Regular - ten poziom jest jak dla mnie najfajniejszym poziomem w grze. Przeciwnicy już wymagają od nas doświadczenia a zadawane przez nich urazy w sam raz odbijają się na naszym zdrowiu. Gra na tym poziomie nie jest uciążliwa ani męcząca. Po prostu poziom w sam raz.

Hardened - muszę przyznać, że na tym poziomie gra staje się dość trudna. Przeciwnicy swą inteligencją nie różnią się wiele od poprzedniego poziomu ale za to zadają znacznie większe obrażenia. Jest to poziom dla tych, którzy lubią często ginąć.

Veteran - jest to najtrudniejszy poziom w grze. Wrogowie są mądrzejsi niż w pozostałych poziomach i zadają straszliwe obrażenia. Praktycznie 2 kulki i po nas. Lubię grać na tym poziomie bo wtedy czuję się jak na prawdziwej wojnie. Nie mogę już robić samotnych wypadów, bo może się to dal mnie źle skończyć. Po prostu poziom dla veteranów wojennych.

4. Używanie kompasu

Kolejną ważną rzeczą w grze jest kompas. Nie jest on trudny w użyciu ale dla tych którzy nie wiedzą postaram się wytłumaczyć jego działanie. Gdy mamy wyznaczony cel misji to widzimy na kompasie małą gwiazdkę. Aby dotrzeć do celu trzeba podążać w stronę tej gwiazdki dopóki do niej nie dojdziemy. To jest jedna z funkcji naszego kompasu. Służy on jeszcze do innych rzeczy, na przykład sprawdzania naszego stanu zdrowia. Wewnątrz kompasu widać czerwone pole, jeżeli czerwone pole uległo zmniejszeniu to znaczy, że mamy uszczerbek na zdrowiu. Żeby stan zdrowia powrócił do normy należy znaleźć apteczkę a wszystko będzie dobrze. Na kompasie zauważyć również można małe trójkąciki. Te trójkąciki oznaczają ile jest naszych sojuszników na danym obszarze. Jeżeli, któryś z naszych sojuszników zginie to jeden trójkącik zniknie z naszego mini-radaru. To są już wszystkie możliwości zastosowania naszego kompasu. Jak widać nie jest on trudny w obsłudze i bardzo pomaga w grze.


5. Wysadzanie wrogich budynków, pojazdów

Jeżeli w misji dane nam jest wysadzić jakiś budynek lub pojazd to nie ma się co przejmować gdyż nie jest to trudne. Kiedy dojdziemy do miejsca, które wskazuje nam kompas należy znaleźć miejsce, w którym jest lekko żółtawa powłoka. (Taka jak na obrazku z prawej strony. Wystarczy do niej podejść a następnie kliknąć przycisk "użyj" i czym prędzej oddalić się z miejsca explozji. To wszystko na temat wysadzania pojazdów lub budynków.


6. Zabieranie broni przeciwnika

Zabranie broni przeciwnikowi możliwe jest tylko gdy jest on martwy. Aby to zrobić wystarczy podejść do jego ciała i kiedy pojawi się napis z rodzajem pistoletu posiadanego przez naszego wroga to należy kliknąć przycisk "użyj" i już broń naszego przeciwnika jest w naszych rękach. Jedyną wadą tego jest to, że w zamian za zabranie broni przeciwnika wyrzucamy swoją, która jest akurat w naszym posiadaniu.


7. Wykorzystywanie wrogich dział

W grze nie raz przyda nam się wykorzystanie wrogiego Ckm'a lub innego działa. Obsługo wrogiego działka nie jest zbyt trudna. Wystarczy tylko podejść do owej maszyny zagłady i kiedy zobaczymy znak ukazujący rękę (tak jak na screenie) to klikamy przycisk "użyj". Reszty chyba nie musze tłumaczyć. Wystarczy nam tylko bystre oko i lewy przycisk myszki. Jedyną wadą mg 42 jest to, że dość wolno możemy zmieniać nasz kierunek strzału ale jakoś da się to przeżyć.









--------------------------------------
Autor: [FPP]Totek
Aktualizacja: 07·12·2004 - 04:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Piątek · 19 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.123927 sek.