f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 
 





  f·p·p · c·a·l·l o·f d·u·t·y | mua_dib...

Wywiady

mua_dib (22.04.2005)

Już niedługo pierwsze spotkanie Reprezentacji Polski w CoD TDM NationsCup VIII. W związku z tym postanowiliśmy zadać kilka pytań kapitanowi naszej drużyny narodowej, którym jest wszystkim dobrze znany gracz Fear Factory i admin ligi Clan Base - mua_dib.

FPP.pl: Na początek powiedz może czytelnikom jak długo juz grasz w coda? Co skłoniło Cię do zajęcia się akurat tą grą? Grałeś w coś wcześniej?
mua_dib: Ojej ^^ W CoD'a gram od pierwszego dnia wydania tej gry. Dostałem ją, zainstalowałem, zagrałem i odinstalowałem CS'a. Od tamtej pory (październik poprzedniego roku?) nie instalowałem / uruchamiałem żadnej innej gry. Co mnie skłoniło do zajęcia się akurat tą grą? Kurcze, fajna giera i jush ;) Wcześniej grałem w CS'a. Tam zaczynałem, ale jak sobie przypomnę to śmiać mi się chce ^^ Dużo ffa (na lanach ze znajomymi), żadnego poważnego klanu (fu fronki / deciu;), no i of coz byłem redaktorem w counter-strike.pl ;D gdzie nauczyłem się "o co w tym wszystkim(esport) tak naprawdę chodzi".

FPP.pl: Jesteś juz na scenie od jakiegoś czasu. Co mógłbyś wymienić jako najważniejsze momenty dla polskiej sceny coda? Zapadło Ci cos szczególnie w pamięć? Jakieś szczęśliwe lub smutne chwile?
mua_dib: Poprawie Cię, nie od jakiegoś czasu tylko od początku ;) Hmmm no najważniejszym momentem na pewno było PGA. Ale przed PGA nie przychodzi mi nic innego na myśl. Szczęśliwe chwile to te większe sukcesy, ważniejsze mecze wygrane czy to w szeregach BMF (Bad Mother Fuckers – przyp. red.) czy FF (Fear Factory – przyp. red.). Do tych smutnych to wiadomość o tigertown;) (mecz z BMF na PGA 2005 - przyp. red.) i zdjęcie taga BMF.

FPP.pl: Na co jeszcze poświęcasz swój czas poza graniem i zajmowaniem się esportem?
mua_dib: Moja Pani. Potem długo długo nic. A później ewentualnie znajomi, osiedle, samochód, szkoła(!).

FPP.pl: Jak w takim razie udaje Ci się pogodzić granie, bycie adminem w CB ze szkołą i innymi obowiązkami, przyjemnościami? No i co na to wszystko Twoja Pani?
mua_dib: Zacznijmy od tego ze Ona jest priorytetem. ;> Gramy zazwyczaj od 20 wiec ze znajomymi staram się spotykać wcześniej. Jak do tej pory nie przypominam sobie momentu, w którym nie potrafiłem tego wszystkiego pogodzić.

FPP.pl: Przejdźmy do innych kwestii. Jak to się stało, że zostałeś kapitanem Reprezentacji Polski Cod TDM?
mua_dib: Ostatnio chłopaki z FF grali trochę TDM'a i strasznie się zajarali. Można powiedzieć, że to oni mnie namówili żebym się wokół tego zakręcił. Poza tym w ostatnim sezonie nie graliśmy TDM'a w ogóle wiec trzeba było to zmienić. Tym bardziej, że trzeba wreszcie pokazać siłę "P(r)oland'u" w Europie;) Zagadałem ze znajomymi z CB i się stało - gramy w NC.TDM.

FPP.pl: Jakie cele stawiasz przed reprezentacją, której przyszło Ci być kapitanem?
mua_dib: Nie będę ściemniał - nie mamy w reprezentacji zawodników stricte TDM'owych. Grają w niej ludzie, którzy po prostu chcą i lepiej lub gorzej strzelają. Heh, wydaje mi się, że moim podstawowym celem było wystawienie reprezentacji w pucharze. A co osiągniemy, czas pokaże ;)

FPP.pl: Jesteś obecny na scenie od samego jej powstania więc masz pewne pojęcie na temat poziomu poszczególnych zawodników. Jak sądzisz z tym składem, jaki udało Ci się skompletować, jakie macie szanse na sukces w rozgrywkach CoD TDM NationsCup i jakie osiągnięcie będzie przez Was uznane za sukces?
mua_dib: No nie oszukujmy się - nie liczę na pierwsze miejsce. Wydaje mi się jednak, że sukcesem będzie każdy wygrany mecz :) A ten w najbliższą niedzielę (z Finlandią o godz. 20:00 – przyp. red.) wydaje mi się, że będzie najtrudniejszy ze wszystkich naszych spotkań grupowych..

FPP.pl: Z tego co mówisz wynika, że najbardziej obawiacie się spotkania z Finlandią. A co z resztą przeciwników? Co o nich sądzisz?
mua_dib: Duńczycy, podobnie jak Chorwaci, w ogóle nie posiadają dobrych graczy. Oczywiście z tego, co wiem i sobie przypominam. Jeżeli zaś chodzi o Finlandię i Wielką Brytanię - w przeciwieństwie do naszego lineup'u - to w reprezentacjach grają gracze prosto z TDM'a (bez daNNN'a) wiec jakieś "pojecie" o tym trybie maja.

FPP.pl: Ilusi0n i Gru są zarówno w reprezentacji S&D jak i TDM. Czy nie sądzisz, że takie łączenie funkcji może być szkodliwe dla zespołu?
mua_dib: Wiesz, NC.TDM dużo czasu im nie zajmie. Tylko jeden mecz w tygodniu, wiec nie sadze, aby Skip/Pain (kapitanowie Reprezentacji Polski S&D – przyp. red.) mieli coś przeciwko. Ale jeżeli TDM będzie bardzo kolidowało z NC.SD to – Gru i Ilusi0n są dorośli (hahahaha), powinni wiedzieć co wybrać a ja na pewno nie będę miał nic przeciwko.

FPP.pl: Polskie teamy nigdy nie osiągały specjalnych sukcesów na arenie międzynarodowej, ale postawa dwóch najlepszych polskich klanów w obecnej edycji EuroCup to spore rozczarowanie graczy i kibiców polskiego esportu. Jak sadzisz, co jest przyczyna tak słabej formy czołowych zawodników polskiej sceny coda i czy ostatnie zmiany w naszych najlepszych klanach poprawia sytuacje na scenie?
mua_dib: Ooooo, to był cios poniżej pasa ;) Wytłumaczę się trochę w imieniu FF potraktowaliśmy EC lekko z przymrużeniem oka. Stało się tak dlatego, bo (wierzcie czy nie ale to się sprawdza) przygotowywaliśmy cały czas taktyki pod katem PGA i nie stosowaliśmy ich w pucharze "na wypadek gdyby..."(dema, dema…). Kiedy zabrakło nam szczęścia (i tylko szczęścia) na PGA, po powrocie do domu mieliśmy (jako klan) małą depresje (nie wiem jak reszta chłopaków ale ja na pewno). Depresja ta w mniejszym czy większym stopniu przyczyniła się do opuszczenia przez Skipa grona swoich przyjaciół a następnie Lipka (Lipgot – przyp. red.), który ma maturę. Co do sytuacji BMF w EC się nie wypowiadam, bo nie mam pojęcia dlaczego tak się stało. Wracając do pytania - wydaje mi się, że nie ma mowy tutaj o jakimś spadku "formy czołowych zawodników polskiej sceny cod'a". Gra się swoje, więcej lub mniej z własnym teamem i tyle. A co do zmian - czas pokaże - "Nareszcie się cos dzieje w tym nudnym jak ***** mieście" ;)

FPP.pl: Wracając do poprzedniego pytania. Ostatnio (poczynając od PGA) zaszły pewne zmiany na scenie cod'a w Polsce. Demon odchodzi z BMF, zastępuje go BONq. Skip odchodzi od Was po pewnym czasie dołącza do United Forces. Samo Fear Factory zostaje bez graczy by po pewnym czasie "przygarnąć" fab'a, Narmera i kONo. Co sądzisz o tych wszystkich zawirowaniach na rodzimej scenie?
mua_dib: Można powiedzieć, że tego typu zmiany są motorem napędowym samej "sceny". Będą, były i musza być. Mówiąc o samych zawodnikach i klanach to może zaczniemy od dmnclr'a. Jego pomysł przejścia/stworzenia (nie wiem jak to było, nie było mnie, widzę skutek:) klanu z 'auslanderami' to imo bardzo dobry pomysł. Świetna szkoła skilla, co (wcześniej czy później;>) pomoże naszej rodzimej "scenie". Jeśli chodzi o BMF to szczerze mówiąc byłem zaskoczony dołączeniem BONq'a. Chociaż... mało z nim grałem wiec nie dużo mogę o jego grze powiedzieć. Ale z tego, co wiem po rozmowach z bmf'ami to chłopaki są z niego zadowoleni;). Skipa - odszedł, bo chciał. Jego wybór. Natomiast wracająć do nas, zmiany, które w FF nastąpiły po jego odejściu były mocnym kopem dla całej dywizji. Gracze, którzy do nas dołączyli nie dość, że świetnie strzelają to jeszcze dużo myślą i dużo grają. Szczerze mówiąc to nie wiem jak oni się uchowali bez klanu do tej pory ;> Patrząc na resztę zmian i będąc mało skromnym wydaje mi się, że FF dokonało najlepsze zmiany ^^.

FPP.pl: Dzięki za rozmowę i trzymamy kciuki za jak najlepsze występy zarówno w Reprezentacji jak i FF.
mua_dib: Ja również bardzo dziękuje za wywiad, ile się do niego przymierzaliśmy?;) Z miejsca śle buziaki dla mojego Maleństwa, strzała dla FF a dla idlerów z #callofduty.pl pozdro600 ;D
„Play hard, go pro”.


Nie pozostaje nam nic innego jak życzyć Polskiej Reprezentacji udanej inauguracji rozgywek CoD TDM NationsCup VIII, która nastąpi już w niedzielę 24 kwietnia o godzinie 20:00. Przeciwnikiem będzie potencjalnie najgroźniejszy rywal Polski a mianowicie drużyna Finlandii. GL & HF.








--------------------------------------
Autor: [FPP]Onion
Aktualizacja: 07·12·2004 - 04:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Środa · 24 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.163258 sek.