f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 
 





  f·p·p · c·a·l·l o·f d·u·t·y | [FPP]Totek | Call of Duty 2 - hit, czy raczej wielki niewypał...?

czekam na to z zapartym tchem :]
06·12·2004 - 17:01 - Bamboocha® - Edytuj
Moim zdaniem CoD2 to bedzie gra roku !!! wspaniala grafika i fabula napawaja do gry!!! Ja sam juz zbieram kase na ta gre. Sa jednak minusy :[ malo osob bedzie moglo grac w ta kultowa gre ze wzgeldu na wysokie wymagania gry (ja patrze na to z innej strony - bedzie mniej loli na serverawch :]).

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


HIT
07·12·2004 - 00:01 - SZAJKA - Edytuj
gosciu i masz racje mialed demo grafika full wypas realistyczność bardzo duza warto paczekać bo to będzie prawdziwy HIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


zioms
06·12·2004 - 17:01 - dfsd - Edytuj
a ja juz zamowilem CoD'a2 i czekam z niecierpliwoscia na niego!136zł poszlo sie jebac ale nie na marne ;]jak co to zamowilem w serwisie ultima.pl

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


zauwa????????????????????????
06·12·2004 - 17:01 - maniu - Edytuj
Zaóważyliśćie tą wielką mape???? zaóważyliście pojazdy???????? tak??? czyli nie zdziwcie sie jak dostaniecie w ręce roserzenie do UO.Wiem jedno singel MOŻE bendzie dobry ale multi bendzie porażką!!!!!! nie rozumie czego autorzy tak koniecznie chcą zmiksowac fpp wszech czasów z jakoms grą dla nierostargnionych bachorów (chodzi mi o batlefielda).

BTW: Jak ty możesz oceniac grafe cytuje najbardziej w oczy rzuciła mi się szczegółowa grafika?????? w grze po obejrzeniu filmiku w hÓjowej rozdzielczości 320*360(hyba,że dorwałes jakoms dobrą kopie jeżeli tak to podziel sie linkiem wtedy każdy bendzie mugł oglądnoc gierke i stwierdzic czy jest dobra grafa) przecież tam nie można było dostrzeć żadnych detali nic kompletnie zero owszem grafa jest na lepszym poziomie w porównaniu do starszego brata ale w wielu przypadkach grafika nie ma nic wspulnego z sukcesem gry np.doom jeżeli gra nie ma czegoś tego to nigdy nie bendzie dobra i tyle.I zdaje mi sie,że tak samo bendzie z COD 2

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


BF
06·12·2004 - 19:01 - Lilu - Edytuj
stary co masz do Battlefielda?? dla nierozgarnietych bachorow, to sie usmialem. BF jest gra zrobiona tylko i wylacznie na MP ma swoje dosyc niecodzienne zasady rozgrywki opartej na kredytach, ale zeby byla dla bachorow?? Jest trudniejsza od CoD i to bardzo, moze dlatego ci sie nie podoba bo dostawales w dupe na servach. Pozatym to BF wyznaczyl kierunek wojennych gier FPP MP.

Co do MoHA to gra jest poprostu nudna i nie chce sie jej przejsc do konca.

Wracajac do CoD2. Na filmiku bylo widac liniowosc. Nalezy isc jedna konkretna sciezka na innej sie pewnie dostanie kulke lub wejdzie na mine. Dojdzie sie do konkretnego pkt. dostanie sie rozkaz na zmiane polozenia i znowu..... Inaczej gry tego typu nie da sie zrobic... Watpie zeby przy aktualnym latwiznosposobie robienia gier autorzy sie wysilali. Mieli kilka pomyslow wykorzystali je w UO, troche im zostalo ale pewnie nie wiele, wiec najwieksze zmiany beda w grafice w niczym wiecej. A ci wszyscy ktorzy tak robia achh i ochh to nie wiem z kad im sie to bierze. Filmiki kiepskiej jakosci oddaja tylko chaos wojny (plus) no i widzialem ladnie zrobione kaluze w okopach, reszta wyglada jak dodatek do CoD. No chyba ze jest jakies grywalne demo o ktorym nie wiem, a ktore by moglo spowodowac u mnie tez achh i ooochh .
pozdrawiam

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


dobry tekst
06·12·2004 - 17:02 - delta38 - Edytuj
tekst moze byc ALE juz odrazu w pierwszym akapicie sie zniesmaczylem zdaniem ze MoH PA byl slaby ... ten kto tak uwaza ze byl kaszaną niech tak uwaza, (pragne powiedziec tutaj ze oceny w internecie i prasie oscylaly w granicach 85-95%) ale nie bede tutaj zaczynal kolejnej dyskusji tylko chce powiedziec kilka uwag dotyczacych tego tekstu. calkiem dobrze napisany, mi sie go dobrze czytalo i zgadzam sie z wadami ktore przedstawil totek, chociaz nie do konca a mianowicie filmik na pewno nie moze pokazac ze gra jest liniowa i uskryptowana poniewaz na nim nie widac czy sa inne drogi do przejscia nie mozna oceniac gry po filmikach czy jest oskryptowana i liniowa to dopiero okaze sie w samej grze.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


nom
06·12·2004 - 17:02 - totek - Edytuj
masz trochę racji, że po filmika trudno stwierdzić czy gra jest linowa. Zauważ jednak, że spośród tylu lin na plaży wszystkie były tak obsadzone ludźmi żebyśmy nie mogli z nich skorzystać, a podejśc się ało tylko do jednej. Oprócz tego dalej naszą drogę dyktuje bieg okopów i miejsce, w którym można je opuścić. To troche zniesmacza, ale miejmy nadzieję, że będzie tego jak najmniej w grze...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Call of Duty
06·12·2004 - 17:02 - MG42SS - Edytuj
Uważam że to co zobaczymy w 2 części Call of Duty zostawi na nas tak duże piętno jak 1 część ale tym razem doświadczymy zapach prochu , jęków rannych , smaku krwi i spalenizny w powietrzu a więc v12 i ani kroku w tył

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


CoD 2
06·12·2004 - 21:01 - DrA-GoN - Edytuj
CoD 2 hmmmZzzZm , chce zobaczyc Multi wtedy ocenie gre

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Wymagania
06·12·2004 - 22:01 - Sumela - Edytuj
Jakie wymagania bedzie miala ta gra ?
Chcialbym sie dowiedziec czy wejdzie na moj komputer?
Prosze o podanie wymagan na moj e-mail! [email protected]
Dziekuje i Pozdrawiam.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


:D
06·12·2004 - 22:02 - mooody - Edytuj
lub jak bedziecie mieli to podajcie tutaj zebym sobie zlloookal:>

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


:D
06·12·2004 - 23:00 - moody - Edytuj
jest nowy filmik z cod2 info znajdziecie na www.codfiles.com
mi sie najbardziej podoba ze bedzie cpt. PriceDDD filmik przedstawia walke w afryce

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


COD2 =]
07·12·2004 - 01:01 - Stifler - Edytuj
Nie tylko pewnie moim zdaniem COD był prawie że ideałem na jaki wielu czekało COD2 bedzie napewno jeszcze leprza tym bardziej ze autoży zdaja sobie sprawę że robią kontynulacje i nie uleprzają tego co juz jest naprawde dobre tylko skupiaja sie na zupełnie nowych efektach i pomysłach

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


COD2
07·12·2004 - 01:01 - and - Edytuj
Moim zdaniem MOHA był grą bardzo fajną,nie zawiodła mnie w przeciwieństwie do BIA(w tej grze podobało mi się tylko misje gdzie szło dowodzić czołgami musze przyznać że były bardzo fajne reszta nudna i schematyczna).Wracając do PA to miała świetną atmosferę walk w dżungli(mały plus ode mnie dla autorów że ktoś wreszcie zrobił gre FPP o wlace z bezgranicznie fanatycznymi Japończykami na Pacyfiku)niekiedy trudno było w tych zaroślach znaleźć przeciwników.Gra stanowiła przyjemną odmianę od ciągle maglowanej Normandii i walk w Europie.Do tego dobra inteligencja wroga tak rzadko spotykana.I głowny smaczek obrona umocnień na Guadalcanal i szturm na Tarawe moim zdaniem świetnie zrobiona,bardzo zacięte walki chaos,pod koniec samobójcze ataki wroga.Moimi zarzutami były tylko bardzo nienaturalna walka na bagnety i brak możliwości swobodnego przemieżania dżungli(aczkolwiek na początku szczególnie na Makin była spora swoboda) w późniejszych fragmentach gry gdzie trzeba szło iść ścieszkami.Pozostawiając Medala kilka moich spostrzezen odnośnie COD2.Mam nadzieję że jednak nie będzie taka liniowa.Dręczy mnie tylko kwestia niszczenia otoczenia,wie ktoś czy wreszcie można je niszczyć?Jak ktoś wie to prosze o odpowiedź.Mały szczegół ale mogliby dać Havoka do gry bo moim zdaniem w dziwsiejszych czasach wpływ na środowisko,możliwośc niszczenia absolutnie każdego elementu otoczenia i świetna fizyka powinno być absolutnym standardem.Przydałaby się lepsza inteligencja.Jeśli chodzi o bitwy to się nie boje poprzedniczki pokazały najwyższą klasę ,chociaż Berlin był za krótki natomiast moim zdaniem Charków jest bezsprzecznie najlepszą misją z całej serii i przyćmiewa nawet Stalingrad.Charków to było istne arcydzieło a wiem co mówie bo gram nie od dziś i w niejedną grę grałem.Moim zdaniem powinno być więcej w czasie bitew użycia artylerii i moździerzy,a w szczególności częste ataki lotnicze.Wcześniej były tylko głownie zmagania piechoty i od czasu do czasu jakieś czołgi.Powinni dać system ran z SOF(kolejna rzecz która mnie dziwi że nie jest standardem).Tak bardzo jak się da powinno się zwiększyć ilość żołnierzy w czasie bitwy bo może jestem wybredny ale wcześniej było ich stosunkowo mało.No i towarzysze broni powinni być bardziej wrażliwi na rany i łatwiej ginąć.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Hmmm...
07·12·2004 - 02:01 - Koreczek - Edytuj
Heh... trudno powiedzieć... wydaje mi się, że będzie to po prostu bardzo dobra gra, jak Doom 3 i Half Life 2, czyli oczekujemy niewiadomo czego, a dostajemy po prostu dobrą grę (nawet bardzo), ale nie to na co czekaliśmy. O ile mi wiadomo fizyka w grze powinna się znaleźć, chociaż o tym ani widu, ani słychu... (dlaczego ? W misji w Afryce szkop wszedł w worki z piaskiem..., a upadki wyglądają identycznie jak w CoD... dlatego też może to być największe rozczarowanie... jeżeli chodzi o fizykę)... Niszczyć budynków nie będzie się dało... Zbyt dużo wymagamy ^_^ Po prostu gra by nie miała zbytniego sensu... przykład... bierzemy Bazooke, albo Panzerfaust'a (ew. siedzimy w czołgu) i nawalamy w ściany i tak w kilkanaście sekund przechodzimy misje ^_^ >P Dlatego tego nie będzie w grze... Chociaż z pewnością w misjach gdzie będziemy zasiadać za cięższym sprzętem, pewne obiekty będą zniszczalne, ale tylko te zaplanowane przez twórców... Gra liniowa będzie... innej opcji, powiedzmy sobie szczerze, po prostu nie ma... Gra by straciła swój urok. Co do MoH: PA to naprawdę dziwię się ludziom czemu uważają te grę za porażkę... wg mnie jest to gra naprawdę znakomita, nawet powalająca CoD i CoD:UO w większości elementów... Aaa... Już wiem..., pewnie dlatego, że nikogo nie interesują realia wojny na Pacyfiku... No cóż... W CoD 2 ma się ponoć też pojawić Pacyfik..., więc może CoD maniacy dostrzegą "piękno" tego miejsca... Dlatego też ja uważam, że CoD 2 będzie grą bardzo dobrą z zepsutą fizyką obiektów i niestety brakiem rag doll'a (obym się mylił) jednak nadrobi to szybką akcją i genialnym klimatem... I módlmy się, aby się pojawiła misja ataku na wzgórze Gualdacanal (coś a'la "Cieńka Czerwona Linia"), bo akurat tylko tego mi w MoH: PA do genialności brakowało...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


.....
07·12·2004 - 02:02 - and - Edytuj
Koreczek dzięki za wyjaśnienie sprawy z fizyką, czyli znów po wystrzale z broni ciężkiej będzie co najwyżej zabrudzenie na ścianie...żałosne.Co do tego że gra przez niszczenie budynków straciłaby sens nie moge się z tobą zgodzić.Wyobraź sobie ten klimat walki w deszczu czy śniegu wśród starć w gruzach domów czy płonących budynków a do tego jeszcze nieliniowość akcji.Chaos,nieustanne napięcie i komputer kombinujący jak tu zajść gracza z flanki czy od tyłu zamiast bezmyślnie pchać się pod lufe.To by była esencja odwzorowania wojny.Ja bym jeszcze wprowadził system obrażeń z SOF,jęki rannych i umierających,a nawet panike i strach u żołnierzy.I większą różnorodność jednostek walczących nie tylko piechota i kilka czołgów.Marzą mi się starcia całych dywizji,ostrzały artyleryjskie i możdzieżowe nieustanne ataki lotnicze. Wiem że to mogłoby spowodować kosmiczne wymagania sprzętowe ale ponoć twórcy COD chcą odwzorować najlepiej jak sie da realia wojenne więc mam nadzieję że kiedyś moja wizja gry stanie się rzeczywistością.Chociaż z tymi ciałami to mogliby się postarać,pamiętam jak w jedynce zabiłem wroga a ten spadł na ziemie jak worek ziemniaków.Niech spojrzą jak ten element prezentował się w MOHA postacie płynnie upadały na ziemie.Chętnie widziałbym też nagłe zwroty akcji jak konieczność wycofania się itp. a nie ciągłego ataku.Kompromis odnośnie skryptów byłby moim zdaniem następujący: oskryptować epickie bitwy aby gracz delektował się jej rozmachem a w misjach ,,zwykłych'' pozostawić graczowi wolną rękę.I oby misje nie zależały w takim stopniu od poczynań gracza jak dotąd że np.jeśli samemu nie załatwisz jakiegoś punktu oporu gra nie ruszy sie dalej.Filzofią tej gry jest to że jest się trybikiem w wielkiej machinie i wydaje mi się dziwne że jeden szeregowiec ma ciągnąć cała armię do przodu. Apropos interaktywności to PA miał całkiem niezły ten elemet rozgrywki.Podzielam twoje zdanie odnośnie PA ta gra była świetna ja osobiście czekałem na nią bardzo długo(chocby ze wzgłedu że wreszcie można powalczyć z Japończykami) i nie zawiodłem.zawiodłem się.O błędach gry pisałem już w poprzednim poście,dodałbym do nich jeszcze że na małej przestrzeni czasowej się rozgrywa.opuścili takie ciekawe miejsca jak np.Iwo Jima,Birma,Filipiny czy wreszcie Okinawa.Mam nadzieje że to będzie w nowym COD.A walki na Tarawie to czysta poezja świetnie oddany bezgraniczny fanatyzm obrońców( scena gdy wrogi żołnierz zdetonował się obok mnie z granatem w ręce czy końcówka z szarżą wroga z bagnetami.Dziwi mnie fakt pomijania przez producentów strzelanin walk aliantów z cesarską armią któr może nie była na takim poziomie co Wehrmacht ale nieźle sprzymierzeni musieli się z nia napocić tocząc tytaniczne boje by pokonać bezgranicznego fanatycznie przeciwnika walczącego bardzo często dosłownie do samego końca.Kończąc chciałem jeszcze pare słów odnośnie COD mam nadzieje że gra będzie conajmniej taka dobra jak pierwsza część i dodatek(a właśnie mnie troche Kursk zawiódł,najlepszy był Charków coś wspaniałego moim zdaniem tak powinin wyglądać szturm na Berlin w pierwowzorze a nie krótka potyczka)Oby gra nie skończyła jak D3 lub HL2 a nie daj Boże BIA gdzie poza kilkoma ciekawymi rzeczami była miernota.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Guadalcanal
07·12·2004 - 02:02 - and - Edytuj
Koreczek masz racje Guadalcanal z ,,Cienkiej czerwonej linii'' w COD2 to byłby coś chociaż obrona pozycji na Guadalcanal w PA też była super.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


;/
07·12·2004 - 04:01 - moody - Edytuj
dla mnie mohpa robi sie nudny po kolo 5-6 misjach bo ciagle jest ciagniety ten sam motyw!!!! caly czas przez dzungle zadnej odmiany zrobili by cos w stylu misji np. z h&d2 misji chyba co sie nazywala krol gor czy jakos tak (cos podobnego do cienkiej czerwonej lini zdobywanie bunkrow na wzagorzu) a oni caly czas karza nam isc przed siebie przez dzungle bez rzadnych odmiennych celow;/ co do fizyki w cod2 to to czym sie podniecalismy jak niemiec z mg zabil angola przez drzwi to widac ze to skrypt;/ za kazdym razem tak samo;/ ciala nawet nie tyle co upadaja tak samo ale w ten sam sposob sie poruszaja co nie jest az takie zle ale chociaz mogli by zastosowac tu juz wczesniej wspomniany efekt szmacianej lalki o ile sie nie myla bo tak to wygladalo na filmiku to w komandosie 4 bedzie mozna rozwalac wszystko tzn tak to na filmie wygladalo ale pewnosci nie mam ale to napewno tez bedzie z jakimis ograniczeniami

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


PA
07·12·2004 - 05:00 - and - Edytuj
Ale w tej części globu to dużą część stanowią dżungle i w rzeczywistości gro walk toczyło się właśnie w nich.A w PA były bunkry ale dalej(szczególnie na Tarawie).Naprawde dziwie się że ludzie tak jadą na tą część jest naprawdę fajna.Ale o gustach sie nie dyskutuje,każdy ma prawo do swojego zdania.A wałkowanie Normandii w nieskończoność robi się nudne,owszem jest to bardzo ciekawy temat na grę w tym porośniętym gęstymi żywopłotami regionie świetnym do obrony ale walki w dżungli maja super klimat i to fajna odmiana dla walk w miastach europejskich.Niekiedy ciężko było znaleźć wroga w tych zaroślach a w nocy atmosfera była jeszcze lepsza.Tylko po tej grze moim zdaniem było widać że bądź co bądź wspaniały silnik Q3 ma swoje lata.Do tej gry wręcz idealny byłby silnik Far Cry.Aha i zapomniałem dodać szkoda że po naszej stronie taka mała liczba żołnierzy gdyby było więcej walki byłyby bardziej widowiskowe.Moim zdaniem najlepiej zrobić połączenie BIA ( dowodzenie swoim małym oddziałem oczywiście a nie monotonnośc produkcji Gearbox) a poza nimi reszta żołnierzy sterowana przez komputer to byłoby wspaniałe.W Medalu brakowało mi swobody poruszania się takiej jak na Makin w późniejszych etapach i brak miotacza ognia tak charakterystycznego dla tego teatru działań wojennych.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Wymagania CoD 2
07·12·2004 - 04:01 - Koreczek - Edytuj
Hehe... no to was powinno zaciekawić ^_^ Chyba, że już je znacie... chodzi o wymagania do CoD 2. !!! ^_^
Minimum Requirements
1, 4 GHz Prozessor (Celeron / Duron)
512 MB RAM
ATi Radeon 9200 / GeForce 4

Optimum Requirements
2, 5 GHz Prozessor (Athlon XP / Pentium 4)
1 GB RAM
ATi Radeon 9800XT / GeForce FX 5900

Hehe ^_^ Czyli mi powinna chodzić na medium i niektóre sprawy na High ^_^ Na rozdzielczości 800/640 (a kompa posiada takowego: PIV 2,4 GHz, 512DDRam, ATIRadeon 9600 PRO 128MB) Wymagania nie wydają mi się zbytnio przesadzone..., owszem przy większych bitwach pewnie będzie trzeba to pomnożyć x2. Ale i tak jest dobrze >)

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Kampania na Pacyfiku... w CoD 3 ??
07·12·2004 - 04:01 - Koreczek - Edytuj
Heh... no niestety... to było pewne. Nie ujżymy w CoD 2 kampanii na Pacyfiku... Oto wypowiedź jednego z twórców:
"Infinity Ward traveled to locations in North Africa and across Europe to visit actual historical battle sites..." (część pewnego wywiadu, WYWIAD...)
No cóż... ja się tego spodziewałem... skoro na żadnym screen'ie, ani na żadnym trailerze (teaserze, footage'u itp) nie było żadnej wzmianki o tym... No cóż..., możliwe, że będzie to w dodatku (bo te też już są w połowie pewne >D)... Chociaż wiecie, mogę się mylić... możliwe, że źle zrozumiałem ten wywiad (średnio znam się na angielskim)..., albo po prostu twórcy nie chcą tego ujawniać... No cóż... poczekamy... zobaczymy... pogramy...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


and
07·12·2004 - 05:00 - and - Edytuj
Mam nadzieję że jednak będzie bo trzeba być idiotą aby nie stworzyć misji takich w takich sceneriach jak Iwo Jima,walki na Filipinach , Birmie czy w końcu Okinawie.To samo przez się aż się prosi.Takie ciekawe lokacje by były.Z twórców gier są niekiedy nieźli ,,inteligenci'' wolą zrobić starcia z karykaturalną armią włoską która od wszystkich dostawała w kość a o żmudnym łamaniu fanatycznego oporu Japończyków nikomu się produkcji zrobić nie chce lepeij milion razy wałkować Normandię.Trochę z innej beczki kolejny ciekawy okres jakim była prochibicja w Ameryce doczekał się ostatnimi laty wśród strzelanek FPP i TPP tylko kultowej Mafii i.... to wszystko.Niestety lepiej kasę włożyć w marketing i milion razy odgrzewać stare pomysły.Gdyby nie developerzy z Europy Wschodniej to ciekawe i innowacyjne tytuły widzielibyśmy bardzo rzadko.Na szczęście są jeszcze ludzie którzy robią gry z pasją a nie ,,na odwal się''.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


:D
07·12·2004 - 05:00 - moody - Edytuj
ale mi sie nawet podoba mohpa tylko od paru misji w guadal canal robi sie nuuuudny
wiecie ze kreca cos jak kompanie braci tylko ze na pacyfiku?

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


instalacja
07·12·2004 - 23:01 - barbarez - Edytuj
szukam klucza do instalacji

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


z tymi skryptami
08·12·2004 - 00:01 - Ryan - Edytuj
to nie będzie tak źle. Będą różne możliwości. Np. w jednym momencie możesz pójść albo w bok, albo prosto. Na każdej z tych dróg będzie czekał skrypt, inny skrypt, ale też każdą drogą dojdziesz do celu.. wszystkie drogi prowadzą do Rzymu.. było o tym w lipcowym CDA

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Liniowość
08·12·2004 - 06:01 - EvilSnout - Edytuj
Cze.
Zastanawiam się jak na podstawie filmiku można wysnuć wniosek, że gra będzie liniowa?
Filmik odtwarzany 150 razy zawsze będzie taki sam! hehehehe. pozdro.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


singiel czy multi
08·12·2004 - 11:01 - Zet - Edytuj
Uwaga o kilkukrotnym przejsciu i ewentualnych nudach po tem jest dla mnie bez znaczenia. Od prawie roku nie uruchamialem CODUO w singlu za to na codzien gram w multi po kilka kilkanascie godzin na dobe (tylko jeden typ atak na baze) i nie znudzilo mi sie to jeszcze.
Mam nadzieje ze w COD2 multi bedzie jeszcze lepszy czego niestety nie mozemy w tej chwili obejrzec na filmikach czy slajdach.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Wymagania
08·12·2004 - 17:01 - CichY - Edytuj
NAjgorsze w tym wszystkim jest to, że ma nieziemskie wymagania... eh.. ale co robić?
Jestem wielkim fanatykiem II Wojny Światowej... grałem w MOHAA,S ; Wolfa itp. jednak COD spodobało mi się najbardziej tuż za MOH:aa... - powinniśmy mieć sentyment dla tej gry. Ale widze, że nadszedł czas na 2... ide rozbić Świnke Skarbonke.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


FILMIK
09·12·2004 - 06:02 - heff - Edytuj
skąd można ściągnąc ten 13 minutowy filmik ??

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


HA
10·12·2004 - 01:01 - ANTISTSTIC - Edytuj
A wiecie... ten filmik nie oznacza koniecznie LINIOWOSCI PANIE [FPP]totek!
A gdyby tak ta misja na plaży w normandii miała kileka zakończeń??? a może nie trzeba podejśc to tej właśnie liny i wybrac zupełnie inną drogę aż na sam konec plaży???
Takie zdania to mogą byc pozory...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane




 + DODAJ NOWY TEMAT 





 « Powrót  


     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Sobota · 18 Maja · 2024
Strona wygenerowana w 0.121868 sek.