f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 
 





  f·p·p · c·a·l·l o·f d·u·t·y | PAM 2.0 dla S&D CoD2.

PAM 2.0 dla S&D CoD2.
02·11·2004 - 16:01 - [FPP]Onion - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Większość zainteresowanych osób już o tym zapewne wie, ale dla tych, którzy o tym nie słyszeli informujemy, iż kilka dni temu w sieci pojawiła się wersja 2.0 PAMa do tryby Search&Destroy gry Call of Duty 2.

Oto lista zmian jakie wprowadza nowy PAM:
  • Fixed dvar enforcer dvar (misspelling): de_remove_exlpoits --> de_remove_exploits (CHANGE YOUR EXISTING CONFIGS IF NECESSARY!)
  • Fixed ready-up bug: Players clothes not changing when they change teams.
  • Fixed ready-up bug: Players moving to spectate have no head and run around invulnerable.
  • Fixed a bug with half-time scorelimits and 2nd-half scorelimits.
  • Fixed a typo in "Pam Disabled".
  • Fixed a couple of issues that could get the round counter off during ready-up.
  • Fixed an issue with the Red Dot Quick Fade settings.
  • Automatically turning off g_ot and g_ot_active for pub mode to prevent OT confusion..
  • Fixed a bug that was preventing secondary weapon drops during "strat time.".
  • Added one dvar to TDM (temporarily) to handle TK scoring. This will subtract 1 point from a Team's score for a TK of set. THe dvar is named: scr_tdm_tk_scoring [0 = stock. 1 = subtract for TKs].
  • Minefields do not explode/kill during ready-up.
  • Fixed some weapon limit issues.
  • Fixed some issues with Ready-up (Scoreboard) indicator missing or showing "dead".
  • Fixed a Ready-Up issue with being "stuck" in spectator.
  • PAM w wersji 2.0 można pobrać m.in. z naszego downloadu z katalogu CoD2 (TUTAJ).

    Miejmy nadzieję, iż wkrótce pojawią się także pierwszy patch do Call of Duty 2 oraz porządny system antycheaterski.


    Lista zmian zaczerpnięta z forum www.wormsworld.net.

    Źródło: f·p·p · c·o·d Komentarze | Dodaj






     + DODAJ NOWY TEMAT 





     « Powrót  


         


    Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
    po więcej news'ów ze świata gier FPP.


       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Dzisiaj jest Czwartek · 16 Maja · 2024
    Strona wygenerowana w 0.117044 sek.